Termeni si conditii

Termeni si conditii

Va prezentam in continuare termenii si conditiile care se aplica in timpul utilizarii siteului. Navigand pe aceste site sunteti de acord sa respectati urmatoarele prezentate mai jos. Daca aveti nelamuriri in legatura cu acestea puteti sa ne intrebati la numarul de telefon 0740040134 sau pe email: comenzi@blumii.ro.

Blumii poate schimba termenii si conditiile. De aceea, va rugam sa consultati la un anumit interval prevederile acestui document. Versiunea actualizata a termenilor si conditiilor poate fi citita oricand folosind legatura „Termeni si conditii” din josul paginilor Site-ului.

Daca nu sunteti de acord sa respectati acesti termeni si conditii, va rugam sa nu utilizati acest site. De asemenea, daca, in orice moment, termenii si conditiile reglementate prin intermediul prezentului document devin inacceptabile pentru dvs., va rugam sa sistati imediat accesarea si folosirea blumii.ro.

  1. Identificarea Comerciantului online

Servicul www.blumii.ro este oferit de SC. Floraria Blumii SRL, cu sediul in Aleea Havana nr 12, camera 4, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/13526/05.11.2015

  1. DESPRE blumii.ro

www.blumii.ro este un serviciu de comert online pe baza comenzilor primate pe site.

Accesul furnizat de Blumii cu privire la acest Site este dedicat strict pentru vizitarea, utilizarea,  logarea, plasarea de comenzi, urmarirea acestora si/sau pentru a ne transmite Feedback. Utilizatorii/Vizitatorii isi asuma intreaga raspundere pentru accesarea si modalitatea de utilizare a acestui Site.

  1. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALA

Continutul digital precum si domeniul si subdomeniile site-ului www.blumii.ro sunt protejate prin drepturi de autor sau alte drepturi de proprietate intelectuala/industriala apartinand Blumii si/ sau colaboratorilor sai ori altor parti terte.

Este interzis sa descarcati, sa modificati, sa publicati, sa transmiteti, sa transferati sau sa vindeti, sa reproduceti, sa creati lucrari derivate din sau in legatura cu Continutul digital la care aveti acces, sa il distribuiti, sa il afisati/ inversati/ alterati sau sa il exploatati in orice alta maniera, partial sau integral, fara acordul prealabil scris al Blumii. Pentru orice intrebari legate de de proprietate intelecutala va rugam sa ne contactati utilizand  adresa de email comenzi@blumii.ro

  1. UTILIZATORII SITE-ULUI

Utilizatorii site-ului www.blumii.ro pot accesa site-ul in mod gratuit, nu sunt conditionati de crearea unui cont. Pentru a beneficia insa de anumite servicii oferite de site, precum primirea newsletter-ului www.blumii.ro, trimiterea sms-urilor informative sau verificarea situatiei unor comenzi proprii, va trebui sa va inregistrati ca utilizator (sa va creati cont de utilizator pe site). Inregistrarea presupune acceptarea Termenilor si conditiilor de utlizare a www.blumii.ro si a Politicii de confidentialitate a acestuia. Aceste reglementari constituie baza contractuala a raporturilor dintre utilizatori si Societate.

Pentru inregistrarea unui Cont Blumii si/sau pentru  plasarea de Comenzi, este obligatoriu sa aveti 18 ani impliniti
In ipoteza in care nu doriti sa va inregistrati in calitate de Utilizator Blumii, aveti in continuare posibilitatea de naviga si a plasa comenzi pe Site.

Datele dvs. de acces/logare in Cont trebuie sa ramana strict confidentiale si sa nu fie distribuite ori facute cunoscute altei persoane.

Daca cunoasteti sau suspectati ca altcineva va cunoaste datele de inregistrare in Cont trebuie sa ne anuntati.

Daca va uitati parola, va rugam utilizati serviciul de reamintire dedicat (aceasta optiune poate fi gasita in dreptul casetei de inregistrare in Contul meu sub denumirea  „Ai uitat parola?”).

Accesul dvs. la Site-ul si Serviciul Blumii poate fi ocazional limitat pentru a permite o intretinere de rutina.

  1. DATELE PERSONALE / POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

Mai multe informatii despre politica de confidentialitate Blumii – aici: https://blumii.ro/protectia-datelor/.

  1. CONFIDENTIALITATE SI SECURITATE

Bumii este Operator inregistrat de date cu caracter personal. Numarul de inregistrare la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal: 0028820 .

Prin vizitarea si utilizarea Platformei ne furnizati informatii care va pot fi atribuite intr-o anumita masura.

Sunteti de acord si aveti reprezentarea faptului ca datele dvs. sunt utilizate in conformitate cu sectiunea Protectia datelor (Data Policy) disponibila pe Site.

In cazul in care furnizati informatii despre alte persoane (de exemplu, adresa de domiciliu), prin prezenta confirmati in mod expres ca aveti consimtamantul acestor persoane de a ne furniza datele necesare pentru livrarea Produselor si/sau Serviciilor Blumii.

In orice caz, Blumii se obliga sa respecte drepturile dumneavoastra conferite de Legislatia specifica privind protectia datelor, incluzand, dar fara a se limita la prevederile GDPR iar, la cererea dumneavoastra trimisa la adresa comenzi@blumii se obliga: sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau transforme in date anonime, in mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conforma si/sau sa inceteze/limiteze prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal.

7. PRODUSE

Blumii.ro foloseste descrieri sugestive pentru Produsele si/sau Serviciile comercializate pe Site. Cu toate acestea, va rugam sa aveti in vedere ca fotografiile disponibile pe acest Site au scop informativ.

In anumite situatii specifice, nuantele florilor din buchetele si aranjamentele florale livrate pot diferi fata de cele prezentate pe Site, in functie de disponibilitate.De asemenea, marimea, forma si culoarea cosurilor si a vaselor aranjamentelor livrate poate fi usor diferita fata de marimea, forma si culoarea cosurilor si a vaselor aranjamentelor disponibile pe Site.

In cazul in care nu exista in stoc sau calitatea florilor primite de la furnizorii nostri nu este la standardele cerute de noi, ne rezervam dreptul de a schimba respecivul sortiment cu unul echivalent ca stil si de aceeasi valoare sau mai mare. Daca schimbarea este majora, vom incerca sa va contactam pentru acord.
Plantele de suport (frunze, verdeata) si vasele pot fi schimbate fara instiintare anterioara avand in vedere ca ceea ce este afisat pe site este cu titlu de prezentare.
Daca nu reusim sa va contactam prin canalele folosite in comunicarea anterioara cu dumneavoastra, va trebui sa consideram ca avem acordul dumneavoastra implicit.

In masura in care Produsele disponibile pe Site nu sunt relevante pentru dvs., aveti posibilitatea de a ne solicita crearea si livrarea unui buchet personalizat sau de o alta culoare, in cazul in care acesta nu este afisat pe site.

In cazul in care nu putem furniza toata sau o parte din comanda dvs., va vom instiinta cat de curand posibil, aducandu-va la cunostina posibilitatea de a obtine rambursarea partiala sau integrala a comenzii, dupa caz.

Daca aveti probleme legate de o comanda, va rugam sa apelati la urmatorul numar de telefon 0740040134 sau sa ne contactati utilizand urmatoarea adresa de e-mail comenzi@blumii.ro

  1. SERVICII

Blumii  va propune o gama variata de servicii.

  1. a)    Livrarile de flori la domiciliu oriunde in Bucuresti in intervalul 13:00 -18:00 (daca comanda a fost data pentru aceeasi zi pana in ora 12:00); Pentru comenzile plasate cu cel putin o zi inainte, livrarea se poate face in ziua dorita in interval 09:00 – 18:00, luni-vineri.
  2. b)    Realizarea la comanda a aranjamentelor florale pentru orice ocazie
  3. c)    Realizarea la comanda a buchetelor si a aranjamentelor de nunta
  4. d)    Amenajari interioare cu plante ornamentale sau cu licheni si muschi conservati

 

  1. PRETURI

Toate preturile aferente Produselor si/sau Serviciilor afisate de blumii.ro sunt exprimate în Lei si sunt finale. Este inlcus transportul si o felicitare cadou.Pretul final de achizitie este cel care a fost confirmat in pagina de Finalizare comanda; acesta va aparea in confirmarea de comanda si/sau in cuprinsul facturii. In cazul in care exista o neconcordanta intre pretul initial afisat si cel din sectiunea “Finalizare comanda”, Clientul va achita pretul indicat in sectiunea “Finalizare comanda”. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment preturile afisate pe blumii.ro, fara o notificare prealabila. Aceasta deoarece pretul de achizitie al florilor si/sau al serviciilor suport poate varia (de exemplu in perioadele de varf, Sarbatori legale si zile specifice in alte tari, cand pretul de achizitie al Produselor si/sau Serviciilor creste).

  1. COMENZI

Prin Comanda, Clientul va specifica in mod obligatoriu pretul, modalitatea de plata si detaliile necesare pentru livrare.

Contractul dintre Blumii si Client se considera incheiat la momentul validarii Comenzii de catre Vanzator, prin transmiterea e-mailului de confirmare privind finalizarea comenzii. Validarea Comenzii are loc ulterior creditarii contului Vanzatorului de catre Cumparator.

Prin finalizarea Comenzii, Clientul garanteaza faptul ca : (i) a implinit varsta de 18 ani si (ii) datele pe care le-a furnizat sunt reale, complete si corecte, Blumii nefiind raspunzatoare pentru niciun prejudiciu decurgand din sau in legatura cu furnizarea unor date nereale, incorecte sau incomplete ori, utilizate de Client fara permisiunea destinatarului.

  1. PLATI

Plata comenzii se poate efectua online, cu cardul credit sau de debit, prin virament bancar (ordin de plata).

Daca plata se face online, prin cardul de debit sau de credit, este necesar sa completati un formular cu datele despre acesta. Folosind ca metoda de plata card-ul bancar de credit/debit, comanda dumneavoastra va fi procesata imediat.

In cazul in care ati facut plata prin virament bancar trebuie sa trimiteti dovada platii pe email: comenzi@blumii.ro.

  1. LIVRARE

Comenzile plasate pe site-ul blumii.ro sunt livrate folosind angajatii proprii ai Vanzatorului.

Pentru a evita problemele sau orice fel de intarzieri la livrare, va rugam sa va asigurati ca ati inclus toate detaliile adresei de domiciliu vizate si numarul de telefon.  

Ora limita de plasare a comenzilor cu livrare în aceeasi zi, este ora 12:00 (de luni pană vineri) pentru livrari in Bucuresti. Comenzile plasate pentru aceeasi zi se vor livra in intervalul 13:00 – 18:00. Pentru comenzile plasate cu cel putin o zi inainte, livrarea se poate face in ziua dorita in interval 09:00 – 18:00, luni-vineri.

Se va specifica in zona de comentarii un interval orar dorit pentru livrare pentru ca Vanzatorul sa stie cum isi poate organiza comezile din ziua respective.

Va rugam sa tineti cont de faptul ca transportatorul va livra marfurile la adresa furnizata de dvs. cu buna-credinta.

Blumii nu isi asuma niciun fel de responsabilate in situatia in care destinatarul buchetului sau aranjamentului floral nu se gaseste la adresa, destinatarul refuza primirea comenzii ori confirmarea livrarii.  In ipoteza in care destinatarul buchetului/aranjamentului nu se gaseste la adresa iar transportatorul nu poate solicita unei alte persoane sa accepte livrarea in numele destinatarului  (cum ar fi, de exemplu, un vecin),  va fi anuntat expeditorul si se va reincerca livrarea ulterior.

In cazuri exceptionale, este posibil ca livrarea la data si ora de livrare alese de dvs. sa nu poata fi realizata. In astfel de circumstante, va vom contacta fara intarziere pentru a efectua aranjamente alternative de livrare sau, daca preferati, pentru a va da posibilitatea de a va anula comanda.  Nu putem fi considerati raspunzatori pentru neindeplinirea obligatiilor noastre in cazul in care imposibilitatea de livrare este rezultatul unor intamplari imprevizibile si inevitabile (cum ar fi incendii, inundatii, cutremure, furtuni sau alte catastrofe naturale, razboi, invazie, greva, blocarea sau intreruperea/insuficienta serviciului de energie electrica, a serviciului telefonic samd).Clientul va fi informat fara nicio intarziere nejustificata in situatia in care, din motive neimputabile Vanzatorului, livrarea nu este posibila in localitatea indicata prin Comanda. In acest caz, comanda se va considera anulata iar suma achitata de Client va fi rambursata in integralitate.Clientul va fi informat fara nicio intarziere nejustificata in cazul in care livrarea Produsului si/sau Serviciului nu poate fi efectuata din culpa exclusiva a Vanzatorului. In acest caz, suma achitata de Client va fi rambursata in termen de cel mult 14 zile de la data informarii mai sus mentionate.

  1. RETRAGERI SI ANULARI

Anularea sau schimbarea comenzii de catre client

Va puteti razgandi in legatura cu comanda plasata cu minim 24 ore inainte de ziua livrarii. Anularea comenzii se va face prin telefon la 0740040134.
Daca o comanda a fost deja transmisa in productie atunci ea nu mai poate fi anulata!
Intotdeauna incercam sa acomodam orice cerinta de ultim moment, insa nu putem garanta decat schimbarile transmise cu 24 ore inaintea livrarii.
Dupa ce comanda a fost data in productie, schimbarile nu mai sunt posibile.
Pentru comenzile ce depasesc 500lei Blumii isi rezerva dreptul de a solicita un avans ce consta in 30% din valoarea comenzii.
In perioadele cu comenzi intense (Craciun, 1-8 martie, Sf Valentin etc) Blumii nu garanteaza posibilitatea de a anula comenzile in mai putin de 24 ore pana la data livrarii.

De asemenea, daca Produsele sufera deteriorari majore pe parcursul livrarii, puteti cere anularea Comenzii sau relivrarea Produselor comandate in conditii optime.

14. GARANTII
Pentru produsele si serviciile care se afla sub controlul nostru va oferim garantia rambursarii totale a platii sau oferirea unor vouchere cadou in contravaloare daca:

  • Nu s-a facut livrarea la data agreata cu dumneavoastra din motive care au tinut strict de noi.
  • Livrarea a intarziat la data agreata.
  • Produsele primite de destinatar au fost deteriorate. Va putem rambursa plata in conditiile returnarii produsului deteriorat.
  • Nu putem sa onoram comanda dumneavoastra din motive ce tin de noi, va vom returna banii.
  • A fost livrat produsul gresit. O sa va rugam sa ne semnalati greseala, iar noi vom retrimite comanda dumneavoastra.

Dorim sa va reamintim ca singurele optiuni de compensare sunt rambursarea sumei platite, orice alta forma de compensare nu este subiect de negociere.

Detalii despre trasaturile caracteristice ale fiecarui produs sunt furnizate pe Site.

Informatii cu privire la termenii si conditiile de garantie si instructiunile de utilizare generale a diferitelor tipuri de Produse pot fi predate/deveni accesibile odata cu livrarea sau pot fi solicitate prin e-mail.

Blumii va valida solicitarea dvs. de garantie doar daca Produsul returnat este intact si insotit de elementele doveditoare ale achizitiei. Returnarea Produsului se poate realiza la sediul Florariilor Blumii sau prin curierat la sediul Blumii mentionate prin rubrica Contact. Garantia nu va fi acordata in cazul Produselor ce prezinta urme de lovituri, crapaturi, zgarieri.

15. DREPTUL DE RETUR

Conform OUG 34/2014, florile constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid si sunt exceptate de la dreptul de retragere.

Produse neperisabile

Produsele ce nu sunt susceptibile a se deteriora rapid beneficiaza de o garantie legala de conformitate potrivit prevederilor Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestorarepublicata.

Produse perisabile

In cazul Produselor perisabile, Vanzatorul ofera Clientului o garantie de 7 zile pentru prospetimea florilor, sub conditia respectarii regulilor de intretinere mentionate pe eticheta Produselor. In cazul produselor perisabile, va vom raspunde si vom solutiona cererea dvs. de indata, fara intarzieri nejustificate.

DREPTUL DE RETUR

SFATURI PENTRU INGRIJIREA florilor

SFATURI PENTRU INGRIJIREA PLANTELOR

Pentru a avea grija in mod corespunzator de florile pe care tocmai le-ai primit trebuie sa respecti urmatoarele instructiuni.

Daca ai primit un buchet de flori:

– pune florile, cat mai curand, intr-o vaza suficient de mare;

– schimba apa zilnic (imediat ce devine tulbure, trebuie improspatata);

– pastreaza florile intr-un loc cat mai racoros si mai putin insorit.

Daca ai primit un aranjament de flori, impreuna cu burete (numit oasis):

– ai grija ca buretele sa ramana umed tot timpul (florile absorb apa din el);

– evita mutarea aranjamentului;

-pastreaza aranjamentul intr-un loc cat mai racoros si mai putin insorit.

Alaturi de buchetul pe care tocmai l-ai primit, ai atasat un pliculet cu conservant, care te va ajuta sa prelungesti viata florilor si sa le mentii cat mai frumoase. Inainte de adaugarea conservantului trebuie sa respecti urmatorii pasi:

– dizolva continutul pliculetului in jumatate de litru de apa curata;

– taie cozile florilor in diagonala, cu aproximativ 2 cm.

ATENTIE! Conservantul se poate utiliza doar pentru florile taiate, la o singura schimbare a apei.

Iti recomandam sa pastrezi florile la o temperatura cat mai scazuta, sa le feresti de curent si de socuri fizice (mutat, lovit etc.) sau termice (treceri de la cald la frig).

16. SOLUTIONAREA DISPUTELOR

In toate cazurile, Vanzatorul si Cumparatorul vor incerca sa solutioneze pe cale amiabila orice diferend, disputa ori litigiu decurgand din/sau in legatura cu Contractul si/sau acesti Termeni si Conditii, inclusiv referitor la validitatea, interpretarea, executarea ori incetarea efectelor acestora.

In vederea transarii oricarei nemultumiri cu privire la Produsele si/sau Serviciile Blumii ce nu au fost solutionate cu ajutorul reprezentantilor nostri Costumer Service, va rugam sa ne contactati utilizand urmatoarea adresa de corespondenta electronica comenzi@blumii.ro.

17. PARTENERI

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii fara informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Cu toate acestea, Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Client pentru toate obligatiile asumate prin Contract si prin intermediul acestor Termeni si Conditii.

18. FORTA MAJORA

Niciuna din Parti nu raspunde de neexecutarea/ executarea necorespunzatoare a obligatiilor asumate, daca neexecutarea/ executarea necorespunzatoare este consecinta Fortei majore sau a Cazului fortuit. Prin Forta majora se întelege orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil si inevitabil. Prin Caz fortuit se intelege orice eveniment care nu poate fi prevazut si nici impiedicat de catre cel care ar fi fost chemat sa raspunda daca evenimentul nu s-ar fi produs.Daca potrivit legii, o Parte contractanta este exonerata de raspundere pentru incidenta unui Caz fortuit, ea este de asemenea exonerata si in caz de Forta majora.

19. RETELE DE SOCIALIZARE / SOCIAL MEDIA

Apreciem Feedback-ul dvs. cu privire la Produsele si/sau Serviciile noastre indiferent daca utilizati Platforma si/sau Paginile noastre de social media. Va rugam sa retineti ca prevederile prezentului Document sunt aplicabile si atunci cand utilizati oricare dintre site-urile sau paginile noastre de social media. Daca ne contactati in legatura cu o reclamatie, un membru autorizat al echipei noastre online se va stradui sa va raspunda si sa solutioneze reclamatia dvs. in timp util, in conformitate cu politica Blumii privind serviciile pentru clienti.

Prin postarea unui Comentariu sau Feedback pe oricare dintre paginile noastre de social media, sunteti de acord sa fiti singurii responsabili pentru continutul tuturor informatiilor pe care le afisati, incarcati sau transmiteti in orice alt mod.

Sectiunea Declaratii si Garantii este aplicabila cu privire la orice comunicare sau interactiune cu Blumii, inclusiv cea realizata prin intermediul retelelor de socializare.

Garantati ca tot ceea ce postati, afisati sau incarcati pe paginile noastre de social media corespunde adevarului, este real, corect si oferit cu buna-credinta. Sunteti de acord sa nu postati: Comentarii false, improprii sau inselatoare, fisiere care contin informatii confidentiale, Comentarii care includ atacuri personale, limbaj abuziv, inadecvat sau amenintator, incitare la violenta, comunicari comerciale neautorizate, viriusi sau alte coduri rau intentionate, sau orice alt fel de materiale sau informatii care incalca drepturile altor persoane ori drepturile si/sau interesele legitime Blumii.

Prin postarea pe paginile noastre de social media, sunteti de acord sa respectati ceilalti membri ai comunitatii, Clientii si echipa  Blumii.

Ne rezervam dreptul de a modera continutul afisat de dvs. pe paginile noastre de social media. La discretia noastra, orice postari care nu sunt conforme paragrafelor de mai sus pot fi sterse. In toate cazurile, Blumii isi rezerva dreptul de a elimina sau de a raporta orice postare care ar putea fi considerata inadecvata, ilicita sau ofensatoare.

Incalcari repetate ale prezentei Sectiuni pot conduce la interzicerea, blocarea sau raportarea utilizatorului retelei de socializare vizate si, dupa caz, autoritatilor competente.

Atunci cand utilizati paginile noastre de social media va rugam sa nu publicati informatii personale sau sensibile despre dvs. sau despre alte persoane, sau orice alt fel de informatii ce ar putea incalca dreptul la viata privata al altei persoane.

20. FRAUDA

Orice comportament fraudulos care este in masura sa afecteze activitatea blumii.ro este strict interzis, blumii.ro rezervandu-si dreptul de a suspenda/ desfiinta contul Utilizatorului care are o astfel de conduita. Orice frauda/ tentativa de frauda vor fi raportate si pedepsite in conformitate cu legislatia in vigoare.

21. LIMITARI

Blumii nu poate fi considerata responsabila pentru utilizarea improprie a Platformei sau a paginilor noastre de social media de catre Vizitatori sau Utilizatori. Este considerata improprie orice utilizare a Platformei/Paginilor noastre de social media realizata cu nesocotirea prezentelor Termeni si Conditii, ori cu nesocotirea legislatiei in vigoare.

Sunteti de acord si va exprimati consimtamantul ferm si neechivoc asupra faptului ca Blumii si/sau angajatii, reprezentantii, administratorii, colaboratorii, furnizorii, partenerii ori agentii nostri sunt exonerati de raspundere in legatura cu orice pretentie, disputa, cerere, litigiu ori prejudiciu decurgand din sau in legatura cu incalcarea acestor Termenil si conditii de catre dvs. sau in legtura cu orice obligatii care decurg din utilizarea de catre dvs. a Platformei/Serviciului/Continutul digital/Paginilor de social media, precum si din utilizarea acestora de catre orice alta persoana care le acceseaza utilizand contul si/sau informatiile dvs. personale.

Compania nu ofera nicio garantie, expresa sau implicita, in ceea ce priveste blumii.ro ori cu privire la continutul paginilor noastre de social media si nu isi asuma nicio responsabilitate in cazul in care Site-ul sau paginile de social media nu pot fi accesate de catre utilizatori, pe o perioada limitata sau nelimitata de timp, din orice motive tehnice sau comerciale si nici pentru eventualele erori (de exemplu, aparute pe fundalul unor modificari, setari, upgrade-uri etc. efecutate de societatea care se ocupa de hosting-ul Platformei). De asemenea, Blumii nu este responsabila pentru compatibilitatea dintre dispozitivul/terminalul dvs. electronic si Platforma.

In timp ce depunem eforturi rezonabile pentru a verifica exactitatea oricaror informatii pe care le afisam pe site/pe paginile noastre de social media, nu oferim nicio garantie, expresa sau implicita in legatura cu acuratetea acestora. Nu furnizam nicio garantie ca site-ul va indeplini cerintele dumneavoastra.

Compania isi rezerva dreptul de a schimba, suplimenta, modifica sau elimina in tot sau in parte Continutul digital ori de a suspenda sau desfiinta site-ul blumii.ro sau paginile dedicate afisate pe retelele de socializare, fara o notificare prealabila a Vizitatorilor/Utilizatorilor.

22. DISPOZITII FINALE

Accesarea si/sau utilizarea Platformei sau a Paginilor noastre disponibile pe retelele de socializare echivaleaza cu acceptarea de catre Vizitator, fara obiectiuni, a Termenilor si conditiilor Blumii, valoarea acestora fiind echivalenta cu cea a unui contract valabil incheiat.

Ne rezervam dreptul de a suplimenta si/sau de a modifica din cand in cand prevederile prezentului Document. Orice astfel de modificari vor fi publicate pe Site, fiind responsabilitatea dvs. sa revizuiti Termenii si conditiile de fiecare data cand accesati Platforma.

Modificarile antementionate vor fi efective in termen de 24 (douazecisipatru) de ore de la data afisarii pe Site urmand ca de la acest moment, toate tranzactiile ulterioare dintre dvs. si Noi sa fie guvernate de varianta actualizata a Termenilor si Conditiilor.

In toate cazurile, Partile agreeaza faptul ca achizitia Produselor si/sau Serviciilor Blumii are loc in Romania.

Acesti Termeni si Conditii vor fi guvernati in relatia dintre Parti si vor fi interpretati în conformitate cu legea romana, partile fiind de acord sa se supuna jurisdictiei instantelor judecatoresti competente din Romania.

In cazul in care orice prevedere din prezentul Document este considerata a fi neconforma prevederilor legale aplicabile, nevalabila sau care nu poate fi pusa in executare, integral sau partial, in baza legii aplicabile, o astfel de prevedere sau parte a acesteia va fi considerata in aceasta masura ca nefacand parte din prezentul Document, insa legalitatea, validitatea si forta executorie a celorlalte prevederi din prezentul Document nu vor fi afectate.